reklama

Moja je len jedna

Spanieli oslavuje Den matiek prvu majovu nedelu, a podla mojho slovenskeho kalendara je to deviateho maja. Kalendar je vsak z roku minuleho. Tak neviem, ci som dnesne blahozelanie nacasovala spravne...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Ja mam mamy dve, vlastne s tou americkou tri. Kazda z nich je inak uzasna, vsetky su skvele, ale len jedna je ozajstna.

Len jedna z nich vie, ako jedavam zelatinove zakusky, ze v noci skripem zubami a aku mam krvnu skupinu... ci aspon, v ktorych papieroch to mam hladat.

Len s jednou z nich mam podobne oci ...a vraj i nohy. Len jedna ma kvoli mne sedivejsie vlasy. A len jedna ma pozna uz dlhsie, nez sa poznam ja.

Vsetky tri su obcas nevozne, otravne zvedave, netrpezlive a pytaju sa, co som jedla na obed.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vsetky su rady, ked sa mi dari, no len jedna sa tesi najviac a chvali sa mnou kolegyniam.

Vsetky su inteligentne, vtipne a scitane, avsak len jedna mi vie vysvetlit cudzie slova a zahady politiky.

Vsetky tri tahaju za jeden povraz, i ked o tom mozno nevedia, ale len jedna je za vsetky. Ta, na ktoru kricim mami.

Poznam telefonne cisla kazdej z nic, ale cislo len jednej viem naspamat.

...ak teda mali svoj maminovsky sviatok minuly tyzden, ospravedlnujem sa im, snad to pochopia. Ta jedina, co pozna moju neschopnost zapamatat si datumy sviatkov mojich pribuznych, urcite.

...ak svoj sviatok uz oslavili, nech ho dnes oslavia este raz, a aj zajtra, pozajtra, popozajtra,...nech si urobia sviatok kazdy den. Zasluzia si ho. Ta moja urcite.

Katarina Strihova

Katarina Strihova

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľúbi želatinové zákusky, blšie trhy, španielske a portugalské slovíčka, chodenie naboso, náhody, malého kučeravého Alberta a veľkého ešte kučeravejšieho Davida. Prežila niekoľko liet a zím v Argentíne, v Španielsku v Portugalsku a v každom z týchto miest zostal kúsok jej srdca. Zoznam autorových rubrík:  Poulicna Barcelonamoji a mojiOd Granady po SevilluPacilo by sa miCesta spaťso mnou po GreckuErasmus v GranadeSprávy spod ÁndSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu