reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarina Strihova

Katarina Strihova

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľúbi želatinové zákusky, blšie trhy, španielske a portugalské slovíčka, chodenie naboso, náhody, malého kučeravého Alberta a veľkého ešte kučeravejšieho Davida. Prežila niekoľko liet a zím v Argentíne, v Španielsku v Portugalsku a v každom z týchto miest zostal kúsok jej srdca. Zoznam autorových rubrík:  Poulicna Barcelonamoji a mojiOd Granady po SevilluPacilo by sa miCesta spaťso mnou po GreckuErasmus v GranadeSprávy spod ÁndSúkromnéNezaradené

reklama

Od Granady po Sevillu

Ach, Sevilla...na to dopoludnie na lavicke nazabudnem.

Katarina Strihova

Ach, Sevilla...na to dopoludnie na lavicke nazabudnem.

Sedela som na brehu rieky Guadalquivir, citala si nieco o spanielskej historii. Zrazu sa pristavil chlapik v siltovke a lamanou anglictinospanielcinou sa ma spytal, kde je Plaza las Armas. Ako slusne vychovana Slovenka s talentom rychlej orientacie, som ho milo nasmerovala k zelanemu cielu. A potom sa znovu vratila k spanielskemu citaniu.

  • 24. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 621x
  • 7
Co ma spolocne Cordoba so Sandokanom? Spytajte sa Antonia.

Katarina Strihova

Co ma spolocne Cordoba so Sandokanom? Spytajte sa Antonia.

Vstupila som do jej magickej mesity, v ktorej sa opat raz pobili nabozenstva. Presla som sa jej mostom z cias Rimanov, videla som na vlastne oci archeologicke nalezisko Medina Azahara i bohatstvo palaca Markeza de Viana. No nebyt mojho hostitela Antonia, Cordobu by som nespoznala.

  • 22. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 269x
  • 3
Miesto ako z rozpravky na G...Granada

Katarina Strihova

Miesto ako z rozpravky na G...Granada

Okrem zelatinovych zakuskov, roztopenej cokolady, nakupov v second-hande a listovania v starych knihach mam rada i nezname, tiche  a tmave zakutia miest. V Spanielsku ich je vela, v Granade mnozstvo.

  • 19. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 074x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu