reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarina Strihova

Katarina Strihova

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľúbi želatinové zákusky, blšie trhy, španielske a portugalské slovíčka, chodenie naboso, náhody, malého kučeravého Alberta a veľkého ešte kučeravejšieho Davida. Prežila niekoľko liet a zím v Argentíne, v Španielsku v Portugalsku a v každom z týchto miest zostal kúsok jej srdca. Zoznam autorových rubrík:  Poulicna Barcelonamoji a mojiOd Granady po SevilluPacilo by sa miCesta spaťso mnou po GreckuErasmus v GranadeSprávy spod ÁndSúkromnéNezaradené

reklama

Cesta spať

Aj vy ste sami? ...už v tom nie ste sami.

Katarina Strihova

Aj vy ste sami? ...už v tom nie ste sami.

Prvý raz som ju stretla na mieste, kde by som to čakala najmenej, v bujnom zelenajúcom sa parku na nábreží Málagy. Prišla v sprievode žoviálneho dôchodcu Pedra, čo mal plné vrecká ukrajinských cukríkov.

  • 21. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 423x
  • 4
Naozaj som už doma?

Katarina Strihova

Naozaj som už doma?

Už je to pár dní, čo som sa vrátila zo Španielska po roku domov. No ešte stále tomu nemôžem úplne uveriť. Percentuálne je väčšina mojich myšlienok tam, na slnečnom Pyrenejskom polostrove.Lenže...

  • 26. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 736x
  • 2
Dlhá cesta vlakom

Katarina Strihova

Dlhá cesta vlakom

Tmavé španielske ráno, krátko pred siedmou, poloprázdna stanica. Zíva sa mi.Stojím na almerskej vlakovej stanici, opretá o dva kufre, v ktorých mám poskladaný rok života.O pár minút odchádza vlak do Barcelony. Bude lepšie nastúpiť.

  • 19. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 718x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu