reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarina Strihova

Katarina Strihova

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľúbi želatinové zákusky, blšie trhy, španielske a portugalské slovíčka, chodenie naboso, náhody, malého kučeravého Alberta a veľkého ešte kučeravejšieho Davida. Prežila niekoľko liet a zím v Argentíne, v Španielsku v Portugalsku a v každom z týchto miest zostal kúsok jej srdca. Zoznam autorových rubrík:  Poulicna Barcelonamoji a mojiOd Granady po SevilluPacilo by sa miCesta spaťso mnou po GreckuErasmus v GranadeSprávy spod ÁndSúkromnéNezaradené

reklama

so mnou po Grecku

Keď sa povie Atény...

Katarina Strihova

Keď sa povie Atény...

...napadne vás možno Akropola, mňa Apostoli.

  • 31. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 531x
  • 3
Always look on the bright side of the life...

Katarina Strihova

Always look on the bright side of the life...

V Grécku som už mesiac. Všetci okolo dovolenkujú, len ja pracujem. Nevadí mi to. Ako delegátka gréckej cestovnej kancelárie mám na starosti fakultatívne výlety slovensko-českých dovolenkárov. Ľudí všelijakých. Nevadí mi to.

  • 2. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 640x
  • 6
antika s pomarancovym kvetom za uchom...

Katarina Strihova

antika s pomarancovym kvetom za uchom...

Božská Akropola, kamene po ktorých kráčali dejiny a milióny turistov. Tajomné biele miesto, ovievané bezstarostným gréckym vetrom. Na oblohe niet ani mráčika, na hodinkách niečo pred deviatou. Dnešný deň patrí Aténam, dnešné predpoludnie antike.

  • 13. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 351x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu